تماس : 09127666385

تعمیر تردمیل | تعمیر تردمیل در محل | زمانی اسپرت

تعمیرات فوق تخصصی انواع تردمیل خانگی و باشگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن فروش لوازم یدکی تردمیل تسمه تقاله  موتور تردمیل برد تردمیل  روغن نوار تردمیل سنسور و کلید ایمنی تردمیل زیر قیمت نمایندگی خرید و فروش تردمیل دست دوم  با ضمانت  سرویس و تعمیرات دوچرخه ثابت و الپتیکال و دستگاههای باشگاهی . تیم تعمیر تردمیل و سرویس تردمیل زمانی اسپرت  با دارا بودن کارگاه مجهز  و تجربه بیش از ده سال می تواند انواع تردمیل با برندها و مدلهای مختلف را در تهران و کرج در محل تعمیر  نماید.

مرکز تعمیر تردمیل زمانی اسپرت با استفاده از کادر متخصص و مجرب خود خدمات تعمیر  تردمیل و سرویس و تعویض قطعات تردمیل را به شما مشتریان گرامی عرضه می‌دارد. استادکاران ما با استفاده از علم روز تعمیر تردمیل و تجربیات بسیار بالای خود در این زمینه خدمات خود را به بهترین شکل به شما ارائه می‌کنند.

تمامی وسایل ورزشی نیاز به سرویس و نگهداری دارند و تردمیل نیز از این میان مستثنا نیست از این رو سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر تردمیل خود را بسیار جدی بگیرید. استادکاران ما با استفاده از استانداردترین قطعات و متناسب با تردمیل شما خدمات تعمیر تردمیل خود را به شکلی برای شما انجام می‌دهند که در آینده و به دلیل هماهنگ نبودن قطعه هیچ مشکلی برای تردمیل شما به وجود نیاید. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما ابتدا مشکل تردمیل خود را با آنها در میان گذاشته و سپس در صورت نیاز با ارسال کارشناس تعمیر تردمیل شرکت اقدام به تعمیر و سرویس تردمیل خود نمایید.

شرکت زمانی اسپرت همواره به منظور رضایت شما مشتریان گرامی تعمیرات تردمیل را در سریعترین زمان و به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهد داد و با استفاده از قطعات مخصوص مدل و برند تردمیل شما آن را احیا خواهد کرد.

بزرگترین مرکز تعمیر تردمیل در ایران

بزرگترین مرکز تعمیر تردمیل در ایران

زمانی اسپرت عضو رسمی اتحادیه لوازم ورزشی تهران

شماره تماس ما را می توانید از ۱۱۸ تهران دریافت نمایید.