تماس : 09127666385

تعمیر تردمیل برای رفع مشکل آب خوردگی

10 / 10
از 1 کاربر

یکی از وسایل ورزشی که به را حتی می توان آن را برای منزل تهیه کرد و استفاده کرد تردمیل می باشد. وقتی تردمیل را خریداری می کنید امکان دارد بر اثر بی احتیاطی بر روی آن آب بریزد و برای تردمیل مشکلاتی را ایجاد نماید بنابراین باید اقدام به تعمیر تردمیل نمایید. در ادامه توضیحاتی را برای رفع این مشکل به شما ارائه می کنیم تا در صورت بروز چنین مشکلی بدانید که باید چه مراحلی را طی کنید تا به تردمیل آسیبی رسد و یا کم ترین آسیب را ببیند

مرحله اول برای تعمیر تردمیل پس از آب خوردگی

چنان چه تسمه تردمیل از چند جنس درست شده است و یا جنس آن از کتان می باشد، آب به احتمال زیاد خشک می شود و نیازی ندارید برای تعمیر تردمیل تسمه تردمیل را تعویض نمایید ولی اگر تسمه تردمیل خشک نشد بنابراین باید تسمه را بیرون آورده و بعد از برگرداندن تسمه آن را زیر فشار آب زیادی قرار دهید که البته این مرحله از تعمیر تردمیل باید به سرعت انجام شود ولی اگر در انجام این کار تعلل نمایید ممکن است تسمه خراب شده و برای تعمیر تردمیل مجبور باشید تسمه تردمیل را تعویض نمایید. پس از این که آب را با فشار به پشت تسمه پاشیدید باید آن را تمیز نموده و در زیر آفتاب قرار دهید تا تسمه خشک شود. پس از این مرحله از تعمیر تردمیل بعد از خیس شدن تسمه تردمیل باید تسمه را روغن کاری نمایید ولی اگر باز هم در استفاده از تردمیل با مشکل روبرو بودید باید تسمه را عوض نمایید برای مثال ممکن است اصطکاک در تسمه همچنان زیاد باشد.

مرحله دوم از تعمیر تردمیل زمان آب خوردگی

در بیشتر انواع تردمیل آن ها از مواد مصنوعی ساخته شده اند و در این صورت تخته بر اثر آب خوردگی آب را به خود جذب می نماید و کج می شود در این حالت در تعمیر تردمیل باید تخته را تعویض کنید و جز این راه حلی برای شما وجود ندارد.

تعمیر بلبرینگ هنگام آب خوردگی

غلتک ها دارای بلبرینگ هایی می باند که در صورتی که محکم نباشند ممکن است نیاز به روغن کاری و روانکاری داشته باشند. در صورتی که بلبرینگ خشک باشد ایجاد سر و صدا کرده و خرابی دستگاه زیاد می شود. برای تعمیر تردمیل در بخش بلبرینگ می توانید از یک متخصص تعمیر تردمیل کمک بگیرید.

مرحله چهارم تعمیر تردمیل بر اثر آب خوردگی

تمامی قطعاتی که در تردمیل استفاده شده اند خشک باشند و آن ها را در زمان های مناسبی روغن کاری نکرده باشید با مشکلات زیادی در زمینه استفاده از تردمیل روبرو می شوید. اگر این قطعات که خشک هستند  دچار آب خوردگی شود مشکلات دو چندان خواهد شد. در برخی از موارد که تردمیل بر اثر آب خوردگی خیلی خراب شده باشد به جای تعمیر تردمیل پیشنهاد می شود تا تردمیل به کلی تعویض شود زیرا آب خوردگی می تواند باعث خرابی سیم ها و زنگ زدگی قطعات شود. فقط در صورتی که تردمیل دارای قیمت بالایی باشد پیشنهاد به تعمیر تردمیل در این موارد می شود.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :