تماس : 09127666385

هزینه تعمیر تردمیل

1 / 10
از 1 کاربر

اگر تردمیل شما به درستی کار نمی کند و یا کلاً از کار افتاده است نیاز به تعمیر تردمیل خواهید اشت ولی نمی دانید که کدام قسمت از تردمیل خراب شده است و نیاز به تعمیر تردمیل دارد بنابراین به متخصصین تعمیر تردمیل مراجعه می کنید.

اولین چیزی که در تعمیر تردمیل مد نظر شما قرار می گیرد این است که هزینه تعمیر تردمیل چه میزان می باشد. ولی این چیزی نیست که در نگاه اول بتوان مشخص نمود زیرا تردمیل دارای قسمت های مختلفی می باشد و بسته به این که تعمیر تردمیل باید برای کدام قسمت از تردمیل انجام شود هزینه تعمیر تردمیل نیز متفاوت خواهد بود.

در بسیاری از موارد به دلیل اینکه حمل و نقل تردمیل مشکل می باشد شما ترجیح می دهید تا تعمیر تردمیل در محل انجام شود تا مجبور به جا به جا کردن تردمیل برای تعمیر تردمیل نباشید. بنابراین به متخصصین تعمیر تردمیل مراجعه می کنید.

قطعات مختلف در تعمیر تردمیل

می توان گفت که تردمیل حد اقل از 100 جزء تشکیل شده که به صورت جزئی تر 8000 قطعه تشکیل دهنده یک تردمیل می باشد  که هر کدام از اینت بخش ها اگر به درستی کار نکند بر روی کل مجموعه تردمیل تاثیر منفی خواهد داشت. منتخصصی که برای تعمیر تردمیل به محل شما مراجعه می نماید پس از این که تست های لازم را برای تردمیل انجام داد به شما اعلام خواهد کرد که هزینه تعمیر تردمیل چه میزان می باشد و چه قسمت یا قسمت هایی از تردمیل نیاز به تعمیر دارد. تعمیر تردمیل می تواند مربوط به قطعاتی باشد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

  • یکی از مهم ترین بخش های تردمیل که دچار خرابی می شود موتور تردمیل می باشد. بهترین راه برای جلوگیری از خرابی موتور تردمیل سرویس دوره ای موتور تردمیل می باشد. در غیر این صورت اگر موتور تردمیل نیاز به تعویض داشته باشد هزینه تعمیر تردمیل بسیار بالا می رود.
  • تعمیر شیب تردمیل: موتوری که مربوط به چرخش حلزونی می شود موتور شیب نامیده می شود که در صورت خرابی می توانید شیب تردمیل را به خوبی تنظیم نمایید.
  • اگر برد الکترونیکی قطعات مربوط به نمایشگر خراب شود نیز نیاز به تعمیر تردمیل خواهید داشت که توسط تعمیرکار تردمیل بررسی می شود و مورد تعمیر قرار می گیرد.
  • یکی دیگر از بخش های ترمیل که امکان خرابی برای آن وجود دارد مربوط به قطعات پایین تردمیل می شود
  • شاسی تردمیل و تخته تردمیل از دیگر بخش های تردمیل می باشد که ممکن است نیاز به تعمیر تردمیل پیدا نمایند.
  • تخته تردمیل نیز زمانی سالم است که صاف و صیقلی باشد در غیر این صورت  و در صورتی که تخته تردمیل دچار ناهماهنگی در کارکرد شود ممکن است به دیگر بخش های تردمیل نیز آسیب وارد نماید.
  • تسمه تردمیل نیز ممکن است دچار پوسیدگی شود و شما در این صورت نیز احتیاج به تعمیر تردمیل خواهید داشت. پس از گذشت مدت زمانی امکان خرابی برای تسمه تردمیل وجود دارد ولی در صورتی که تسمه ای که در تردمیل استفاده شده است از جنس نامرغوبی باشد می تواند زودتر از زمانی که انتظارش را دارید خراب شود.
  • تردمیل دارای دو غلتک دورانی نیز می باشد  که ممکن است دچار خرابی شوند و شما نیاز به تعمیر تردمیل پیدا کنید.
  • تسمه اصلی تردمیل نیز از دیگر بخش هایی است که ممکن است دچار خرابی شود که  این نوع خرابی عمدتاً پس از گذشت مدت زمانی برای تردمیل ایجاد می شود و بسته به این که تسمه را با چه کیفیتی خریداری می نمایید هزینه تعمیر تردمیل متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :