تماس : 09127666385

تعمیر تردمیل در شمال تهران

1 / 10
از 1 کاربر

عوامل زیادی وجود دارند که باعث میشود تا شخص اقدام به خرید و تهیه تردمیل نماید. ولی از مهمترین عوامل میتوان به عدم زمان کافی برای حضور در باشگاه و انجام تمرین های ورزشی اشاره کرد. بسیاری از افراد در طول روز ساعت های زیادی را در محل کار میگذرانند و دیگر فرصتی برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن ندارند. تردمیل از وسایل و تجهیزات ورزشی میباشد که فرصت خوبی را در اختیار افرادی قرار میدهد که قصد رفتن به باشگاه ندارند.

تردمیل از دستگاه های ورزشی میباشد که به دلیل استفاده زیاد و طولانی دچار فرسایش و خرابی میشود. سوالات زیادی تا کنون در مورد خرابی و تعمیر تردمیل شده است که در ادامه به برخی از آنان اشاره میکنیم.

یکی از مشکلاتی که کاربران تردمیل با آن مواجه میشوند احساس بوی سوختگی از تردمیل است. بوی این سوختگی شبیه به سوختگی پلاستیک میباشد. احساس شدن این بو به معنای سوختگی موتور تردمیل است. هر گاه فشار و وزن بیش از حد به تردمیل وارد شود موتور دستگاه دچار سوختگی میشود. اگر به صورت دوره ای و در حد اقل مدت ۶ ماه، دستگاه سرویس شود کمتر به این مشکل برخواهید خورد. در مورد تعمیر موتور تردمیل باید یاد آورشویم که بهتر است تعمیر آن را به دست افراد متخصص همچون تعمیر تردمیل در شمال تهران بسپارید زیرا تعمیر تردمیل از جمله تعمیرات بسیار تخصصی میباشد که به تجربه و ابزار آلات مخصوص نیاز دارد.

سوال دیگر در مورد لرزیدن تردمیل میباشد و اینکه چرا در حالی که تردمیل در حال کار است به لرزه می افتد. معمولا این مشکل به دلیل اشکال در قسمت تسمه تردمیل میباشد. زمانی که تسمه تردمیل فرسوده و دچار فرسایش شود این مشکل به وجود می‌ آيد. شما خود میتوانید تسمه تردمیل مناسب با دستگاه خود تهیه کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کنید ولی این کار مشکلات خاص خود را دارد. در هر صورت اگر موفق به این کار نشدید بهتر است با تیم تعمیر تردمیل در شمال تهران تماس گرفته تا با ارسال کارشناس مجرب به محل، نسبت به تعویض تسمه تردمیل و همچنین در صورت لزوم برای تعمیر و سرویس تردمیل اقدام نمایند.

سوال دیگری که مربوط به تسمه تردمیل میباشد عدم رگلاژ تسمه تردمیل و از یا از رگلاژ خارج شدن تسمه تردمیل میباشد. در صورتی که تسمه تردمیل از رگلاژ خارج شد ایراد از قسمت زیرین تسمه تردمیل میباشد. ممکن است قسمت زیرین تسمه تردمیل به مرور دچار پوسیدگی شده باشد و تسمه بر روی غلتک سر بخورد. از عوامل دیگر از رگلاژ خارج شدن تسمه تردمیل، غلتک ها میباشند. ممکن است غلتک ها از بین رفته باشند که در این صورت باید غلتک ها توسط تعمیرکار تعویض شوند. تعمیر تردمیل اگر به درستی و توسط افراد ناشی انجام شود ممکن است علاوه بر بازگشت دوباره مشکل باعث بروز مشکل در سایر قسمت های تردمیل شود از این رو بهتر است از یک تیم تعمیر کار قوی و حرفه ای مانند تیم تعمیر تردمیل در شمال تهران کمک بگیرید.