تماس : 09127666385

تعمیر تردمیل در خانه

10 / 10
از 1 کاربر

اگر در منزل خود یک تردمیل دارید که سال هاست  از آن استفاده می کنید و یا مدت هاست بلااستفاده ماده است  ممکن  است در استفاده از آن دچار مشکلاتی شوید و نیاز به سرویس تردمیل داشته باشید. در اینجا در باره تعمیر تردمیل در خانه توسط خود شما نکاتی را بیان می کنیم تا دیگر نیازی به خرید دوباره تردمیل نداشته باشید.

مشکل برقی تردمیل

در هنگامی که تردمیل را روشن می کنید ولی تردمیل روشن نمی شود اولین کاری که باید انجام دهید این است که پریز برق و نحوه اتصال سیم تردمیل را به پریز بررسی نمایید. ممکن است سیم به درستی متصل نشده باشد و یا ممکن است پریزی که از آن استفاده می کنید دارای برق نباشد بنابراین بهتر است پریزهای دیگر را که از داشتن برق آن ها مطمئن هستید تست کنید و یا ا ینکه می توانید وسیله ای که با برق کار می کند و از سالم بودن آن اطمینان دارید با این پریز تست کنید تا اطمینان حاصل نمایید که پریز برق دارد و یا ندارد.

بررسی آداپتور یا ترانس در تعمیر تردمیل

برخی از انواع تردمیل هستند که برای تنظیم برق انها از آداپتور استفاده می شود بنابراین قبل از اقدام برای تعمیر تردمیل باید از اتصال درست آداپتور و سلامت آداپتور اطمینان حاصل کنید. اگر برای دسترسی به ترانس نیاز بود تا کاور روی موتور را بردارید باید برق را در ابتدا قطع کرده و سپس برق ترانس را بررسی نمایید. برای این کار می توانید کابل دستگاه را به برق متصل نمایید و ولتاژ برق را به وسیله مالتی متر بررسی نمایید. برای انجام این کار باید از ایمنی کار خود آسوده خاطر باشید تا در حین تعمیر تردمیل دچار برق گرفتگی نشوید. برای این کار می توانید با کسی که  کار تعمیر تردمیل را انجام می دهد مشورت کنید تا برای تعمیر تردمیل جان خود را به مخاطره نیاندازید.

بررسی فیوز داخلی در تعمیر تردمیل

یکی از دلایلی که تردمیل روشن نمی شود سوختن فیوز داخلی تردمیل می باشد. بنابراین برای تعمیر تردمیل باید از سلامت فیوز داخلی تردمیل اطمینان حاصل نمایید. اگر معلوم شد که فیوز سوخته است می توانید به راحتی تعمیر تردمیل را انجام دهید و فیوز را بر سر جای خود نصب نمایید. برای اینکه متوجه شوید که فیوز سوخته است یا هیر می توانید از اهم متر و یا مالتی متر استفاده نمایید. اگر این وسایل را ندارید می توانید فیوز را برای تست به تعمیرگاه های وسایل برقی ببرید. اگر خواستید برای تعمیر تردمیل فیوز را تعویض نمایید باید فیوزی را انتخاب نمایید  که همان میزان آمپر قبلی را از خود عبور دهد نه کمتر و نه بیشتر در غیر این صورت تردمیل شما با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد. یک نکته ای که باید در تعویض فیوز در نظر بگیرید این است که عوامل مختلفی باعث سوختن فیوز می شود و برای تعمیر تردمیل باید آن مشکلات نیز رفع شوند در غیر اینصورت ممکن است تردمیل دوباره بسوزد و  با مشکلات دیگر در تردمیل مواجه شوید که از قبل شدید تر باشد.

مشکل صفحه نمایش در هنگام روشن نشدن تردمیل

اگر در هنگام روشن شدن تردمیل متوجه شدید که تردمیل روشن نمی شود بنابراین باید صفحه نمایش را نیز بررسی کنید زیرا ممکن است دلیل روشن نشدن تردمیل از کار افتادن صفحه نمایش ترمیل باشد. برای تعمیر تردمیل در این مواقع باید سیم رابط صفحه نمایش با برد درایور ترمیل را بررسی نمایید و همچنین باید مطمئن شوید که آیا برق به صفحه نمایش می رسد یا خیر.

مشکلات دیگری نیز وجود دارد که شما برای رفع آن ها نیاز به تعمیر تردمیل دارید که  در مقالات بعدی راجع به آن ها توضیحاتی ارائه می دهیم

برای بررسی تمامی این مشکلات اگر خودتان قادر و یا علاقمند به تعمیر تردمیل نبودید می توانید با زمانی اسپرت تماس بگیرید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :