تماس : 09127666385

تعمیر تردمیل jkexer

10 / 10
از 1 کاربر

تردمیل از جمله دستگاه های تناسب اندام و آب کردن شکم است که در برندهای متنوعی به بازار عرضه میشود. برند jkexer‌ از برندهای بسیار باکیفیت و پرفروش است که ساخت کشور تایوان میباشد. این شرکت تایوانی برند jkexer را در سال ۱۹۸۱ تولید و روانه بازار کرد. برند jkexer‌ زیر نظر کارشناسان و از بهترین متریال ساخته و تولید میشود. تمامی این ویژگی ها در برند jkexer‌ باعث شده تا بتواند تمامی استانداردهای مورد نیاز برای یک تردمیل را کسب کند. تردمیل jkexer تفاوت و ویژگی های خاصی را نسبت به سایر تردمیل های موجود از جمله پخش موسیقی و بالابر برقی  به منظور تا شدن را دارا میباشد. تردمیل jkexer‌ همانطور که گفته شد از دسته تردمیل های باکیفیت میباشد و کمتر دچار خرابی میشود. در صورتیکه این تردمیل با مشکل مواجه شد بهترین کار برای تعمیر تردمیل jkexer‌ تماس با نمایندگی و یا تعمیرکاران مجاز متخصص در این زمینه میباشد. اما ممکن است این تردمیل با مشکلات و خرابی های جزئی مواجه شود که میتوان ۤبا مراجعه به دفترچه راهنما نسبت به عیب یابی و تعمیر تردمیل jkexer‌ اقدام کرد. در ادامه با  انواع عیب یابی و تعمیر تردمیل jkexer با شما خواهیم بود تا در صورت برخورد با آن بتوانید مشکل را برطرف کنید.‌البته به یاد داشته باشید که ممکن است این موارد فقط مختص تعمیر تردمیل jkexer‌ نباشد و میتواند برای تعمیر تردمیل در انواع دیگر نیز استفاده شود. انواع عیب یابی و تعمیر تردمیل:

کدهای خطا از متداولترین روش های عیب یابی و تعمیر تردمیل هستند که در بیشتر تردمیل ها مشترک میباشد. کد خطای e0 در اکثر موارد مربوط به مشکلات کلید ایمنی میباشد. کد خطای e1 به طور کلی با کنترل سرعت و همچنین برد دستگاه در ارتباط است.  کد خطای e2‌ با موتور و سنسور دستگاه ارتباط دارد. کد خطای e3‌ با کنترل سرعت، کار نکردن موتور دستگاه و همچنین دریافت نکردن سیگنال در ارتباط است.کد خطای e4 میتواند با قطع اتصال سیم ها ارتباط داشته باشد. یکی دیگر از مشکلات و خرابی های دستگاه ، ایراد در تسمه تردمیل است.

کد خطای e5 یا میتواند با کاهش ولتاژ و یا مشکلات بین موتور و برد ارتباط داشته باشد. مشکل در آی سی دستگاه نیز با کد خطای e6 نمایان میشود.

در صورتی که یکی از این کدهای خطای تردمیل را بر روی مانیتور دستگاه مشاهده نمودید به سراغ دفترچه راهنمای دستگاه رفته و با راهنمایی های درج شده در آن نسبت به تعمیر تردمیل اقدام کنید. تعمیر تردمیل jkexer‌ و یا تردمیل های دیگر فقط از طریق رفع کدهای خطا انجام نمیشود. موتور تردمیل از قسمت هایی میباشد که در صورت خرابی باید از طریق متخصصین اهل فن تعمیر شود. به طور مثال برای تعمیر موتور تردمیل (موتور DC خانگی) ممکن است بعد از گذشت چند سال ذغال موتور تمام شود و نیاز باشد ذغال تردمیل شارژ شود. تشخیص و همچنین تعمیر این مورد توسط افراد معمولی بسیار مشکل میباشد. سیم پیچی های به کار رفته در موتور نیز بسیار پیچیده میباشند که اگر با مشکل مواجه شوند، تعمیر موتور تردمیل را فقط باید به صورت تخصصی و باتجربه قبلی انجام داد. برای تعمیر تردمیل و تعویض تسمه تردمیل در برند جی کی اکسر با ما در سایت زیپیر تردمیل تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :