تماس : 09127666385

دلایل خرابی تردمیل و نیاز به تعمیر تردمیل

10 / 10
از 1 کاربر

تردمیل نیز مانند بسیاری دیگر از وسائل ممکن است  به دلایل مختلفی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر تردمیل داشته باشید. استفاده نادرست از تردمیل و رعایت نکردن برخی از اصول درباره تردمیل باعث می شود تا مجبور به تعمیر تردمیل شوید. اگر تردمیل شما دچار خرابی شود نیازی به خرید تردمیل جدید ندارید و می توانید از خدمات تعمیر تردمیل با هزینه ای مناسب برای بهبود بخشیدن به وضعیت تردمیل استفاده کنید.

در ادامه این مقاله برخی از دلایلی که سبب می شود تا شما نیاز به تعمیر تردمیل پیدا کنید را بیان می کنیم.

طریقه استفاده و وزن مناسب برای تردمیل

قبل از اینکه از تردمیل استفاده کنید باید آن را روشن کنید و سپس بر روی تردمیل بروید چون در بسیاری از مواقع شما زمانی به تعمیر تردمیل پیدا خواهید کرد که اول بر روی تردمیل قرار بگیرید سپس تردمیل را روشن کنید که این کار باعث می شود برد راه انداز و یا اینورتر دچار خرابی و حتی سوختگی شود و این یکی از مهم ترین دلایلی است که نیاز به تعمیر تردمیل پیدا می کنید.

تمام شدن ذغال موتور یکی از دلایل نیاز تعمیر تردمیل

در برخی موارد در حین کار احساس می کنید که بوی بدی به مشام می رسد در این مواقع احتمالاً ذغال موتور تمام شده است و نیاز به تعمیر تردمیل و تعویض ذغال موتور تردمیل پیدا می کنید که دراین مواقع می توانید با زمانی اسپرت تماس بگیرید.

وزن بیش از حد تحمل تردمیل

هر تردمیل قابلیت تحمل وزن محدودی دارد و در صورتی که کسی با وزن بیشتر از حد تحمل تردمیل بر روی تردمیل برود موتور تردمیل می سوزد و شما نیاز به تعمیر تردمیل خواهید داشت. سوختگی موتور تردمیل نیز با بوی بدی همراه است بنابراین باید حداکثر تحمل تردمیل را برای استفاده از تردمیل توسط اشخاص مختلف در نظر بگیرید.

نیاز به سرویس و روغن کاری برای تردمیل

برای افزایش طول عمر تردمیل و احتیاج کمتر به تعمیر تردمیل بهترین راه این است که در فواصل چندماه اقدام به سرویس تردمیل و روغنکاری تردمیل نمایید. همچنین باید برای بیشتر شدن طول عمر تردمیل باید فشاری که بر روی تردمیل وارد می شود کنترل شده باشد.

توجه به سنسور سرعت یکی از راه های عدم نیاز به تعمیر تردمیل

برای اینکه کمتر نیاز به تعمیر تردمیل داشته باشید یکی از کارهایی که باید انجام دهید معاینه سالیانه سنسور سرعت تردمیل است. بهترین راه برای جلوگیری از خرابی سنسور سرعت این است که آن را در فواصل یک ساله تمیز کنید و سپس به جای خود برگردانید.

نگهداری صحیح از تردمیل و نیاز کمتر به تعمیر تردمیل

یکی از کارهایی که باید انجام دهید تا نیاز کمتری به تعمیر تردمیل داشته باشید این است که نقاله تردمیل را زود به زود تمیز کنید در غیر این صورت جرم و آلودگی وارد قسمت های داخلی تردمیل می شود و باعث خرابی تردمیل می شود و شما نیاز به تعمیر تردمیل پیدا خواهید کرد. برای تمیز کردن می توانید از یک دستمال مرطوب به همراه شیشه پاک کن استفاده کنید. فاصله هر هفته و یا هر چند روز یکبار زمان مناسبی برای انجام این کار می باشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :